İzmit Belediyesi tarafından yenilenen ve adeta açık AVM’ye dönüşen Fethiye Caddesi ve kent merkezi, markaların aranan yüzü olarak hak ettiği değeri bulmaya başladı
İzmit Belediyesinin yenileyerek açık AVM’ye dönüştürdüğü Fethiye Caddesi ve kent merkezi markaların aranan yüzü olmayı başardı. Esnaf bölgenin hak ettiği değeri bulmaya başladığını ifade ediyor. İzmit Kent Merkezi Ticari Dayanışma Derneği Başkanı Murat Öztürk konuyla ilgili paylaşımda bulundu.
Markalar Geliyor
Öztürk paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “İzmit Güzelleşiyor. Çok uzun bir aradan sonra İzmit caddeleri güzelleşti. Güzelleştikçe kaliteli markalar dükkan aramaya başladı. Hafız Şerif Sokak’ta Türkiye’nin markası “Madam Coco açıldı. Türkiye’de MİGROS’un devamı olan ve ilk 3 mağazasını İstanbul’da açan, Anadolu’da ilk mağazasını açmaya hazırlanan ve dükkan kiralayan MION güzellik ve bakım ürünleri satan mağazasını İzmit’te açıyor.
Fatma Başkan Yapmasaydı Yine Yapılmazdı
İzmit Belediye Başkanımız Fatma Kaplan Hürriyet, İzmit’in ara sokaklarını yaparken yapmadıklarını bırakmayan, işlerine çomak sokmaya çalışan zatlar zannettiler ki Fatma Kaplan’a ceza verdiler. Aslında cezayı esnafa vermişlerdi. Ama öyle böyle bu sokaklar bitti. Şimdi ara sokaklar da bile ünlü markalar yer arar duruma geldi. İzmit’te Fatma Kaplan Hürriyet olmasaydı acaba ara sokaklara, caddelere dokunulur muydu. Her yere neler yapıldı ama İzmit kenar köşe mahalle gibi yönetildi. 20 senedir yapılmadıysa bence yapılamazdı.
En Büyük Pay Fatma Başkanındır
Biz İzmit’te yaşıyoruz ve Fatma Kaplan Hürriyet’in yaptığı ve yapmaya çatıştığı tüm işlere ve projelere katkı sağlamaktayız. Her yapılan proje esnafa ve halka sorulmakta. Görüş alınmakta. Bugün ünlü markalar gelip yer bakıyorsa en büyük pay Fatma Başkan’dadır. Çünkü İzmit caddeleri ve çarşısı o kadar kötüydü ki AVM’ler bizi boğdu. Yakında daha farklı markalar ile paylaşımlar yapacağım. İKM esnafın yanında”